Mitt nya älskade liv!

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Älskade älskade tisdag.

Av M - 31 maj 2011 08:40

Känner ni? Regnet som ligger i luften. Så grymt nära men endå inte.

Finns inget kommer förstöra denna tisdag. Det har jag BESTÄMT. 

Men ibland finns det alldeless för många energitjuvar  dä-r ute och jag lider av koronisk  tidsbrist.

Men det är iaf en bra tisdag, älskar tisdagar. Inte början på en ny vecka och sen är det många dagar kvar till söndag ;)


Helgen som varit sammanfattas med ett ord LOVELY!

Hade turen och träffa några av  dom närmaste vänner i helgen.

Så skönt och ladda upp positiva energier.

Har shoppat loss och sen kvällen spenderades med vin, fantastisk utsikt och massa skratt.

Kommer en repris, törs jag lova.


Annars slåss jag med tvätten, skönt att tvättstugan är så underbar att det hänge kläder typ överallt här hemma. Ha försökt organisera allt innan vi åker imorrn men det är omöjligt.

*sucka högt*...

Men nu ska väl allt vara med, ha skrivit en lista som jag senare bockat av.

Trots det är jag rätt övertygad av att jag kommer ha glömt nått.

Bagaget är oxå fyllt, men två vagnar och två resesängar.

Funderar som jag ska lämna enkelvagnarna hemma och ta dubbelvagnen eller som jag ska ta kombivagnen och cityvagnen. Vi får väl se.

Skönt att man ha några alltenativ och välja mellan.


Annars händer det inte ås mycket, barnen växer och växer.

Så  häftigt att dom lär sig nya saker hela tiden. Går så fort.

Kan titta på dom i evigheter när man går in på kvällen och stoppar om dom.

Viskar( kanske var att överdriva, men rör munnen) att man älskar dom.

Så vackra, min prins och min prinsessa.

Att man kan älska, så hårt. Trodde jag aldrig.

Dom kom, dom sågs och dom segrade.  Liv



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 februari 2013 17:57

Det är många blandade känslor. Jag är jävligt stolt över min resa under det här året. Innerst inne. Dock svårt och ta emot all beröm och fina kommentarer som haglar in. All uppmärksamhet som kommer. Visst finns det folk som tyck det är fusk och v...

Av M - 13 februari 2013 05:02

När sömnen inte riktigt räcker till och kraften och energin måste egentligen infinna sig så kommer detta bli en lång dag. Jobbig tror jag, extremt jobbig utan sömn. Men jag får väl bara samla ihop mina super krafter och köra på. Imorgon bli det Sun...

Av M - 12 februari 2013 07:20

Idag blir det jobb, R åker i väg som vanligt och mamma hämta kidsen på dagis. Sen bli det massa fasta på själva fettisdagen. Ska ta prover inför fredag fastande imorgon bitti. Nervös ja. Kommer proverna visa att jag lever ett bättre och hälsosam...

Av M - 11 februari 2013 18:56

På ett år är jag 70,2 kg lättare och förbannat jävla snygg tänker jag inte ta mer skit. Jag vet att jag nu vad jag vill, hur jag ska komma dit och ingen kan stoppa mig:) See you bitch! ...

Av M - 2 november 2012 10:37

Lät att döma svårt att titta I din spegel varje kväll Låtsas att det finns en mening Med ditt meningslösa gnäll Hit men inte längre Du vrider och du vänder Jag vet du snackar mest massa skit Om sånt du tror dig veta Om mitt och ditt och dig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards