Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av M - 24 maj 2011 20:43

Min pappa (och mamma) är typ världens bästa.

För det första rå råkade ju min kamera, som jag fick i förlovningspresent av dom , ut för en tragisk olycka.

Ringde då förtvivlat till min pappa, grät en skvätt... Inte för att jag trodde han skulle bry sig.

Men på skärtorsdagen , dan efter,  kom påskharen med en ny. Åhh så jag älskar den.

Kärlek vid första ögonkastet. Åh. Och fina bilder ta den med, mycket bättre än den förra.



  


 




Två veckor senare vid lunch knackade det på dörren.  In kommer pappa med en spritt ny platttv. Han tyckte att vi behövde en större än den vi hade och att våran skulle flytta ut till stugan. Dom är bara för underbar, inte för att saker ska räknas i matriella ting men jag kan inte låta bli och vara jätte tacksam för allt jag får/ ha fått av dom.

Världen i särklass bästa föräldar har jag. Älskar er!

Ovido - Quiz & Flashcards