Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av M - 16 maj 2011 19:48

Ännu en dag som lider mot sitt slut.

Massa ärenden bort gjorda och en massa mys har den här dagen bjudit på.


Känns som höst ute och efter lunch gjorde min älskade sambo en kopp te åt mig så kröp vi upp i soffan hela familjen.  Tittade på tv, så skönt men såna stunder då man bara kan vara.


Har även hunnit med att besöka vårdcentralen, handlar och väl hemma igen slängde vi ihop en fläskpannkaka. Hela familjen satt idag samlad.  Liv i hennes matstol för andra gången.


Tänk att imorrn blir hon hela fyra månader, fyra månader sen hon kom till oss den där måndags eftermiddagen. Lika underbart perfekt som sin bror.

Och i torsdags var det 16 månader han kom och lyste upp vårat liv.


Det slog mig igår att livet bara rusar i väg, det hinner knappt vara måndag innan det blir söndag och en ny vecka kommer springades.

Betyder det i samma fart som mina barn växer att jag blir äldre och äldre?

Vem vet;)


Nä nu är det tydligen en Öviksbo på "mamma byter bo", kanske värt och slänga ett getöga på.


Hej hopp, see you!


      

Ovido - Quiz & Flashcards