Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av M - 25 maj 2011 06:38

... fåglarna kvittra..och solen lysa. Iaf i mitt liv :)


Uppe med tuppen, sparkade visst i gång honom imose.

Något jag starkt ogillar förr var när man måste lämna sängen när den är som skönast.

Men nu är det tur att man ha två solstrålar som gör det helt klart värt det i alla lägen.

Tio gånger om.

Krypa upp i soffan med filt och bara mysa till Playhouse Disney.

Slår alla sovmorrnar i världen med hästlängder.


Såååå.. Vad händer i veckan då?

Lägenheten fick sig en ordentlig omgång igår, ska bara ta fam dammsugaren och dra över en sista gång innan vi dra till stan idag.

Vi  ska träffa lite folk. Sen i eftermiddag ska jag och grabben på uppdrag med dom bästa;)


Torsdag är fullbokad från morgon till kväll. Borde väl hinna packa.

Handla måste jag oxå för att fylla på frys och kyl. Det börjar sina. :)

Det är det bästa med sommaren/grillsäsongen.

Att man kan variera i oändlighet och jag kan då aldrig bli less på grillat. Bara älskar´t.


Fredag åker grabbsen i väg så jag och donnan får hitta på nått själva.

Ska vi nog kunna ordna.


Lördag blir det  nya äventyr. Längar riktigt mycket.

Shopping på elitnivå, lätt att pengarna ska spenderas.


Nä nu är det en träff med räkningarna. Hoj.

 



 
  

Ovido - Quiz & Flashcards