Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av M - 13 maj 2011 15:15

Idag är det bara så härligt att vara Marie, just Marie.

Bara vara jag, just den jag är och ingen annan, så skönt att bara vara sig själv ;)


Att vädret är ruggit och solen lyser med sin frånvaro gör inget.  För såna dagar behövs oxå, då kan jag gossa ner mig i soffan, med hela familjen. Tända ljus och bara mysa. Som bara vi kan;)


Annars har det inte hänt så mycket idag, Robban gav mig sovmorgon.

Så skönt och få sova. Ibland(läs; ofta)!

Vi har varit en sväng hos min mormor och R ha busat med gam morffa.

Donnan charmade som vanligt, hon är så söt min lilla tjej.

Lillllaa Liiiiiiii som Rasmus säger.

Som mamma kan man verkligen känna sig stolt att man fått två små som är som dom,

mamma hjärtat bankar hårt för dom.


Nä planera middagen, min sambo hade tydligen tagit fram en fläskfille...


Bjuder på några bilder från veckan som paserat;)


  

 




 





   







Ha en bra fredags kväll ;) för det ska iaf jag ha!










Pssss, avundsjukan är så ful när den tala. Vågar man inte skriva sitt namn så kan man lika gärna låta bli och kommentera för att det blir bara pinsamt i längden ;)





Ovido - Quiz & Flashcards