Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av M - 19 maj 2011 13:44

Tycker veckorna bara rinner i väg, hinner knappt med. Lagomt takt borde det vara.

Men jag njuter, över allt jag har. Mina bedårande barn, min eleganta sambo och mina  fantasiska vänner, släkt och familj. Tacksam över allt jag har.


Spelar ingen roll om det är regn eller sol så är det bara så härligt och vara jag.


Som idag då vi har varit och grillat, busa, ätit och umgåtts. Sprang på en gammalvän oxå:).

Efter det drog jag hem och tog reda på det katastrof område jag lämna till köket innan vi for.

Så jag rockade loss på det och nu har jag ett skinande rent kök och badrum, eller föresten en skinande och fin lägenhet. :)


Det är bara tvätthögen som kaxa mot mig, finns det nått värre än att vika och lägga in tvätten. Ta heller disken tio ggr om än att röra nått som har med tvätten att göra.

Typ tvättning, hängning eller vikning.

 


Men innan min dejt med Mr. Tvätthög skall spenderbyxorna på.

In till stan en sväng, ska köpa lite saker vi behöver till våran resa.

Snart bär det ju av ;) Semester.. Whiiiooo....


Btw, så mycket som det händer i sommar kommer knappt hinna med det heller tror jag.

Dop, brölopp, semsterresa, jobb, sola, bada... och så vidare.

Kommer bli minst lika bra som förra, om inte bättre när hela familjen är på samma ställe.



Nä nu lovade jag Rasmus att vi skulle skaka lite rumpa till "Mötley Crüe".


Over och ut!


        

 

Ovido - Quiz & Flashcards