Mitt nya älskade liv!

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Sömn är den bristvara.

Av M - 13 februari 2013 05:02

När sömnen inte riktigt räcker till och kraften och energin måste egentligen infinna sig så kommer detta bli en lång dag. Jobbig tror jag, extremt jobbig utan sömn. Men jag får väl bara samla ihop mina super krafter och köra på.
Imorgon bli det Sundsvall iaf med bästa och finaste X.
Första gången vi pratade var det som prata med sig själv. Samma frågor, lila svar.

Annars rullar vårt liv på i raketfart.

Mina barn är nu mera 2 och 3 år fyllda.
Hela jan var ett stort kalas.
Plus att farfar (90år) och mamma fyllde år. Blev mkt tårta;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 februari 2013 17:57

Det är många blandade känslor. Jag är jävligt stolt över min resa under det här året. Innerst inne. Dock svårt och ta emot all beröm och fina kommentarer som haglar in. All uppmärksamhet som kommer. Visst finns det folk som tyck det är fusk och v...

Av M - 12 februari 2013 07:20

Idag blir det jobb, R åker i väg som vanligt och mamma hämta kidsen på dagis. Sen bli det massa fasta på själva fettisdagen. Ska ta prover inför fredag fastande imorgon bitti. Nervös ja. Kommer proverna visa att jag lever ett bättre och hälsosam...

Av M - 11 februari 2013 18:56

På ett år är jag 70,2 kg lättare och förbannat jävla snygg tänker jag inte ta mer skit. Jag vet att jag nu vad jag vill, hur jag ska komma dit och ingen kan stoppa mig:) See you bitch! ...

Av M - 2 november 2012 10:37

Lät att döma svårt att titta I din spegel varje kväll Låtsas att det finns en mening Med ditt meningslösa gnäll Hit men inte längre Du vrider och du vänder Jag vet du snackar mest massa skit Om sånt du tror dig veta Om mitt och ditt och dig och ...

Av M - 27 september 2012 13:21

61 kg på ett år. Helt otroligt. Från ca 147 till dagens 86. Cirkus. Så sjukt nöjd med mitt nya liv, min familj och allt annat runt om. ...

Skapa flashcards