Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av M - 15 maj 2011 20:04

Livet är verkligen en gåva, en gåva som vi fått. Inte att fylla med dagar utan fylla dagarna med liv.


Mitt liv händer det allid nått, med två barn under 1,5 år så går det i ett från morgon till kväll.

Nått jag personligen njuter av varje min, jag älskar dom. Så mycket.

Jag tror och hoppas att jag kan ge mina barn en lika bra uppväxt som jag.

Tryggheten och kärleken.

 Imorse tog till och med min stora kille sovmorgon, donnan med. Hon och jag låg sedan kvar i sängen och sov en stund extra, så vid tio klev vi upp. Dukade upp långfrukost.


Efter det tog jag verkligen tag i blommorna och planterade om dom. diamenten tittade in på en kaffekopp och sen drog vi ut till stugan.

Pappa bjuppade på middag, sen brummade jag, Rasmus och mamma till G.

Firade hans ett årsdag med massa fika och presenter.


Nu hemma så ha båda barnen somnat och jag ska ringa diamanten och dra på prommis.

Har ju inte blivit så många under tiden med ryggskottet, men vågen visade ändå -3kg idag.


   

Hej hopp, psss... jag behöver inte säga nått, för allt är redan sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards