Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg under november 2012

Av M - 2 november 2012 10:37

Lät att döma svårt att titta
I din spegel varje kväll
Låtsas att det finns en mening
Med ditt meningslösa gnäll

Hit men inte längre
Du vrider och du vänder
Jag vet du snackar mest massa skit
Om sånt du tror dig veta
Om mitt och ditt och dig och dom
Du som kastar sten

Som du bäddar får du ligga
Med ett tryck över ditt bröst
Att du menar väl men sårar
Är väl knappast någon tröst

Hit men inte längre
Du vrider och du vänder
Jag vet du snackar mest massa skit
Om sånt du tror dig veta
Om mitt och ditt och dig och dom
Du som kastar sten

Du kastar sten
Du kastar sten

Hit men inte längre
Du vrider och du vänder
Jag vet du snackar mest massa skit
Om allt du tror dig veta
Om mitt och ditt och dig och dom
Du som kastar sten



Ovido - Quiz & Flashcards