Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av M - 14 maj 2011 23:13

Kan bara säga snart stänger vi butiken för i natt, säger tack och adjö för denna dag och hoppas på en liknadnde morgondag.


Då solen lyser och gör den inte det i verkligheten så gör den det i mitt liv.

Min sambo som stöttar och står bakom mig i allt.

Mina två små barn som lyser upp hela mitt liv som dom små solar dom är.

Mina vänner som finns där i ur och skur. Just bara så glad att jag har dom.

Ingen nämnd, ingen glömd;)



Haft en fin dag med fina männsikor, grilla, surrat och myst. Kommer göra det om, om igen!


Nä nu ska jag se på röstingen på mello sen hoppas ner i sängen, som vi för överigt renbäddat dagen till ära.

Helt awesome att få lägga sig i renbäddat, fick jag skulle ja göra det varje dag.


Föresten, måste skriva några rader om min papps oxå, min mamma med och min syster Anna. Älskar dom. Awesome!

Fatta vilken tur jag haft som fått mina föräldrar, sen att mitt liv berikades med en syster som fick det fina namnet Anna. Gör ju inte saken sämre.

Dom söttar mig i vått och tort. Visst, kan vi ha delade åsikter,  både jag och min far är hetlevrade. Sägs att det beror på att vi är så lika, men vad vet jag;)

Men jag  har alltid känt mig älskad från den sekund jag föddes den där regnig tisdagen 1986.

Av M - 14 maj 2011 12:04

Det är så härligt när allt bara flyter på, utan att jag ens behöver göra nått speciellt utan vaknar varje morgon med ett leende på mina läppar och livet på topp.


Nu på morgonen har jag rockat loss på lägenheten, förberett kvällens grillning och nu ska jag plantera om mina blommer.  Eller så kanske donnan ska vakna så jag ger henne mat. Dumt och behöva avbryta och sen börja om.


Sen hoppas jag på delar av ELITEN ska komma, vankas grillning ;)

Massa surr och en hel hög med skratt;)


Rasmus ha varit så gosig hela morgonen, han är en riktigt mysig kille. När Liv vaknade sprang han fram och sa nått i stil med "goooggg mooooo Liiii"

Förra veckan sa han till och med typ nått i stil med "goo naa Mammi", han försöker väl iaf ..


Finns inge ord som beskriver hur fina dom är, mammas små ...


   

Ovido - Quiz & Flashcards