Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av M - 27 augusti 2011 10:08

Tjolahoppiloppan!


Skit vad denna vecka ha sprungit ifrån mig/oss.

Tyckte det nyss var måndag och en evighet till onsdag 31/8 då jag ska klippa och gå på en behandling . Bara lyxa, hel dag med mig själv.

Sen på tordag åker vi ju till min absolut bästa fd granne och ska spenda några dagar hos henne.

Brölopp och diverse andra roligheter.

Tänk hur tiden går fort, tyckte det var nyss Faster M sa att hon skulle gifta sig i spetember och det kändes som evigheter tills dess. Nu är det snart, snart.


Annars ha denna vecka bjudit på besök från dom bästa, så länge sen. Så underbar att få träffa dom,.

Sen ha jag faktisk jobbat två dagar denna vecka :D

Och sen tre iannan så det blir lite extra till när vi flytta.


Så jag  längta, så sjukt mycket. Så nytt, så mycket bättre än idag.

Kunna tvätta när jag vill, slippa handiska och ha varsitt sovrum.

Kan inte bli bättre.


Nu sover prinsen på soffan, Donnan sitter och sjunge här bredvid.

Hon är en riktig pratkvarn, prata från morgon till kväll.

Mammas stoltheter. :)


Ha en bra lördag, för här ska det mysas till max.


See you.....

Ovido - Quiz & Flashcards