Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av M - 15 augusti 2011 09:48

Hej!


Helt slut efter helgen, jobb, jobb och barn ha väl varit på agendan.

Vi fick förtroendet att passa en kompis barn oxå, hej och hå vad bra det gick.

En jätte mysig tjej. Helt underbar:)<3<33<3<3


Gick så bra med mina barn med, hon och R lekade nästan hela tiden.

Hon hjälpte mig med bebisen också.


Annars hade vi rätt mycket soffhäng när dom somnat. Tittade bland annat på drömkåken.

Ha väl sett den si så där hundra ggr, minst. Ändå är den lika bra.

Svenskfilm när den är som bäst.


Jag är lite sålt på svenska filmer, vet inte vad det är men jag kan se dom om och om igen.

Precis som jag gillar alla svenska serier som gått. Längtar till box 3 av skilda världar släpps snart;)


Men bästa vänner,  jag är så fascinerad (ordpolicer, jag gör jobbet åt er. NEJ! jag kan inte stava, Haha) över att mina små är såna vänner. Lekar helst hela dagarna, kramas och ska pussa varandra jämt. Alltid hållavarandra i  handen och Rasmus försöker verkligen hjälpa henne krypa nu idagarna när hon är på väg. Sen hämta han alltid leksaker åt henne.


Här om dagen när jag kom in hade dom bildat ett egen rockabnad så Liv spelade piaon och Rasmus gittar.  Sjöng gjorde dom nog båda två. Blöjrock. Yeahh!


Ovido - Quiz & Flashcards