Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av M - 11 augusti 2011 08:55

Hej hppp!


Nu är de dag att kicka igång ännu en dag. Ska bli spännande och se hur den sluta.

Vet iall fall att jag fortsätta städningen som jag påbörjade igår.

Packade iaf upp allt små krafs jag köpt som senaste dagarna.

Kommer bli prefekt i min nya lägenhet.


Sitter nu och kolla på någon vitfärg, vårat sovrum är brunt. Lite åt det mörkare hållet.

Vill ha ett vitt, men det blir ett projekt vid senare tillfålle. Kanske vår?

Annars ska vi investera i en ny säng, soffa och rummsmöbler.

Matbordet är redan nytt och stolarna ska få nytt tyg.

Samt att det fattas fyra stolar som jag oxå måste köpa till den inglasade ballisen.

Men vi flytta ju i början på vintern så uterummet är det ingen panik med.

Ska sy gardiner oxå. Ha köpt tyg.

Trodde aldrig att jag Marie skulle en vacker dag stå och så gardiner.

Men men tider förändras och jag med den ;)


Mycket som ändras med åren, insikter, upplevelser och händelser.

Både bra och dåliga,  vilket jag tror man mår bra av.

Det som inte ta död på en gör väl en strakare. Eller? 





Ovido - Quiz & Flashcards