Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av M - 2 augusti 2011 09:23

Fy så tiden rusar iväg, vet knappt när jag hade en dag helt tom i min kalender.

Men det sommar så är det.


Vi badar, solar, far på utflykter. Skrev ju innan sommaren att om den här blev en lika bar som förra sommaren så är jag glad, men den ha ju blivit tio gånger bättre.

Jag har hela min familj runt mig, min älskade och stöttande sambo,

Mina fina barn.

Min mamma, pappa och syster plus att vi bor ute i stugan där tiden inte finns och man verkligen bara är.


Men den här veckan tar nog reckord i mängden aktiviteter.

Igår var vi på "våran" strand och solade och badade. 


Idag blir det åter igen bad och sol, ha nyss packa matsäck.

Ikväll kommer en av mina närmsta vänner hit. Så mysigt, ha sakna oändligt mycket.

Stannar några nätter. Blir väl en vin fllara eller två.;)


Imorrn ska syrran ha en översakning present till mig. Whhii....


För på fredag fyller jag år. Känner mig faktisk väldigt njöd över det år som gått den sist och jag redo och kliva in i den riktigt vuxenvälden nu.

D.v.s betala ett högre bussbiljettpris plus alla andra "fördelar" med att fylla 25!



                   

Ovido - Quiz & Flashcards