Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av M - 10 augusti 2011 22:40

Eftersom jag ibland glömmer vissa ord som ha stor betydelse för meningen vill jag nu tillägga en sak på min förra mening. Och ordpoliser och dylikt undanbedes.

Vänligt men bestämt!


Förra inlägget

Sen hur andra väljer och leva sina liv rör mig,  som mr. Right säger.

"Sanningen kommer ikapp och biter dig i rumpan"   Boom!

 Ändrat.

Sen hur andra väljer och leva sina liv rör  inte mig,  som mr. Right säger.

"Sanningen kommer ikapp och biter dig i rumpan"   Boom!


Annars har jag och min underbara mamma haft en dag med shopping.

Så roligt med lite mammatid/mormortid.

Barnen ha fått lite saker och kläder. 


Sen drog grabbarna och pappa och fiska så jag och mamma hyrde en film.

Svinalängorna, vill inte påstå att den var bra men inte dålig heller.

En djup tragisk film, tung. Svart.





Nä nu ska jag ta reda på tvätten, bädda upp sängen och krypa ner och vänta på min andra halvan. Utan honom är jag inte komplett. Älskade älskade Robban. 


Av M - 10 augusti 2011 08:25

MMmmmmmmbop vad jag bara älskar mitt liv. Yeah!


Sitter och lyssna på 90-talshitsen. Jag är något frälst i dom ;) Spice girls. Wow.

Kalla mig töntlig eller löjlig men jag står för mitt.

Kanske inte allit gjort men gör. Stor skillnad i mitt mående.


Sen hur andra väljer och leva sina liv rör mig,  som mr. Right säger.

"Sanningen kommer ikapp och biter dig i rumpan"   Boom!


Annars gör jag och mamma shopingstråcket. Ikea/birsta, dollarstore i Kramfors och sen får vi se vad vi hinner med nästa veckan ;) Umeå kanske...


Nä slänga sig i duschen medan donnan sover för Rasmus ville åka med morfar till lägenheten till stan.


Längtar btw sjukt mycket till vi ska flytta. Ha jag nämnt det? Annars gör jag det nu.

Vi ska flytta,  till nytt och ett avsnitt till i  våran liv. Sjukt snygg lägenhet.

Bästa läget och 115 kvm, 4,5 rum och både tvätt och diskmaskin.

Två ballisar, en inglasad och en "vanlig".

Två badrum, en med dusch och en med badcar.

                                                     



Ovido - Quiz & Flashcards