Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av M - 19 augusti 2011 09:38

Ha suttit och slö sufrar. Ramlnade då in på en bekant/väns blogg.

H*n hade reflektera över att människor som kommer in i ens liv och sedan går.

Att det är dom som formar en till den man är idag.

SÅ egentligen borde allt som hänt en, bra eller dåligt vara en grej att vara stolt över.


För hade inte den händelse hänt just då, eller den människan befunnit sig i mitt liv just då hade jag ju aldrig fattat dom beslut jag gjorde.

Ganska intressant att slutastsen är  lite vishet och mycket erfarenhet som gör mig till jag!

Känner att idag har jag mitt liv precis som jag vill ha det.

Jag har en famlij, en sambo och underbara barn.

Jag har snart ett helt otrolig lägenhet, stor, ljus och fin.

Har ett jobb och jag har en vardag som springer ifrån mig.

Aldrig tråkig en sekund i mitt liv.


Jag har idag vänner, vänner som jag  är så glad att jag har. Finns där vått och torrt.

Festen jag fick, ingen kunde vara lyckligare än jag. Dom bästa samlade på samma ställe.



Nog refelkterat.

Dags för dagssysslorna och sen en sväng till stan..

Ovido - Quiz & Flashcards