Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av M - 4 augusti 2011 22:47

Hej. Vi ligger i våran stugan, lyssnar på musik och hör regnet på taket. Det är för exakt två år sedan låg vi på samma ställe. Då visste vi inte vad som väntade dagen efter på vårt första UL. Att jag dessutom fick göra det på min födelsdag var den bästa present jag kunnat få. Ett år och två veckor senare fick vi göra vårt andra. Idag ha jag två underbart vackra barn. Imorgon bli jag alltså 25 år. Lycklig med min älskade. Tvåbarnsmor. Kär i livet. När hände allt detta ;-) tiden går så fort när man ha roligt ha jag hört. Nu bjuder jag på en bild på mig och Robban. Jag är så kär i dig min Robban Krok. Du ana inte <3

 
Av M - 4 augusti 2011 09:18

Oj oj oj. Vilken kväll. Maten, sällskapet och drickan. Helt sjukt roligt.

Lagom, precis som det ska va.

Men i bland dom bästa kan inget gå fel.


Och om detta nu var det lilla. Hur ska det stora då sluta?!

Den ska vara men mina absoluta bästa brudar. Då är klackarna i taket och all in.


Nä men seriöst. Tacka ödmjukast för ni som var med och gjorde en minnesvärdkväll.

Nu ska jag väcka min vän sen ska vi fara och handla!



Ovido - Quiz & Flashcards