Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av M - 22 augusti 2011 22:07

"Lillaaa sneeege aaa dii."


Mina barn är dom bästa, en hel dag som bara flytit på.  Allt ha gått som på räls.


Här om dagen somnade jag på soffan innan middag.


När jag vaknade hade Robban vardagslyxa med lite romanikt,  ljus och servetter.


Att jag fått turen att få honom i mitt liv gör att jag måste nypa mig fler ggr om i armen.


Att jag får somna och vakna med honom gör mig lätt till Övikskommuns(läs;världens) lyckligaste brud.


Han är min absoluta bästa vän i vått och torrt.


Litar blint på honom, han får mig och skratta varje dag.


Han läser mig som en öppenbok. Han är min man. Han är mannen hela dagen.


Älskade älskade Robban. Så fin, så underbar och så fruktansvärt älskad.


Rasmus ha flyttat från spjälllsängen till stooor sängen. När vi förklarat att det var hans nya säng hämtade han alla sina "vänner". Pingu, happyface, spöketlaban och faster Malin.

Faster Malin är hans råtta som delar hans säng.


Nä om man kanske ska göra kväll så man orkar upp och titta på alla häftiga barnpogram imorgon, som om man inte ha sett dom tio ggr:)


God natt från en lycklig och älskad tvåbarnsmor.

Ovido - Quiz & Flashcards