Mitt nya älskade liv!

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Glammigt

Av M - 6 april 2011 19:38

Mitt glammiga hemmamamma liv kan inte summeras bättre än idag. Toppen dag

Vi startade tidigt, med välling/ersätting sen busade vi loss innan frukost.

Vilket jag slängde in en helgskinka till ( min fjärde för iår, fast trean smakade inte bra så den ligger oröd i kylen), kokade lite ägg och dukade upp. 

Sen klev Johan upp och vi åt och mumsade på våran frukost i matsalen (köksbordet).

Sen slängde jag i en tvätt,diskade undan och drog en sväng över golven.

R och J åkte i väg till stugan och jag och ungarna myste på, lekte , rockade loss  och gluttade på tv mellan lunchen och flaskorna Anna tittade in en sväng.

Sen fick vi fin besöket nummer ett,  vi pratade om helgens party och mumsade melis.  

Vid middagstid åkte hon hem, grabbarna grus återvände hem och jag gjorde kycklig i ugn med ris. Tappade dock creme fraiche bruken så jag hade det jag gjorde med att ta upp det.

Sen plingade det på dörren igen och fin besök nummer två kom, så härligt med lite besök.

Då blev det mera bus och prat, efter det tappade vi upp ett bad och plaskade på i badrummet.

Sen serverade vi välling i salongen och sen somnade prinsen.

Nu ska jag snart ringa diamanten, ta en runda runt domsjö och sen ha Johan gjort hallonparfait till oss. Så jag och min andra hälft ska gossa ner oss bland kuddarna i soffan men mysa innan läggdags.Blir nog en tidig för imorrn är det sjukhusbesök, provtagning och diverse trevligheter.


Hur härligt är det inte med en dag där allt bara flyter på och det går att maxa dagen till max.


  Mina killar



  Min donna

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 februari 2013 17:57

Det är många blandade känslor. Jag är jävligt stolt över min resa under det här året. Innerst inne. Dock svårt och ta emot all beröm och fina kommentarer som haglar in. All uppmärksamhet som kommer. Visst finns det folk som tyck det är fusk och v...

Av M - 13 februari 2013 05:02

När sömnen inte riktigt räcker till och kraften och energin måste egentligen infinna sig så kommer detta bli en lång dag. Jobbig tror jag, extremt jobbig utan sömn. Men jag får väl bara samla ihop mina super krafter och köra på. Imorgon bli det Sun...

Av M - 12 februari 2013 07:20

Idag blir det jobb, R åker i väg som vanligt och mamma hämta kidsen på dagis. Sen bli det massa fasta på själva fettisdagen. Ska ta prover inför fredag fastande imorgon bitti. Nervös ja. Kommer proverna visa att jag lever ett bättre och hälsosam...

Av M - 11 februari 2013 18:56

På ett år är jag 70,2 kg lättare och förbannat jävla snygg tänker jag inte ta mer skit. Jag vet att jag nu vad jag vill, hur jag ska komma dit och ingen kan stoppa mig:) See you bitch! ...

Av M - 2 november 2012 10:37

Lät att döma svårt att titta I din spegel varje kväll Låtsas att det finns en mening Med ditt meningslösa gnäll Hit men inte längre Du vrider och du vänder Jag vet du snackar mest massa skit Om sånt du tror dig veta Om mitt och ditt och dig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards