Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 28 april 2011

Av M - 28 april 2011 21:55

"Oh, oopi-doo
jag vill ju va som du-u-u
jag vill se ut som du, gå som du, du-u-u
det vill jag nu-u-u
en tjej som ja-a-ag
det lär sig bra bättre, bli en människa-a-a..."


Det är inte varje dag man kan kalla sig bra, snygg och bäst. Men jag är det idag.

Men min stjärnglans som jag nu deklarerar att jag inte bara lyser som den sol jag är utan jag glider in med lite ödmjukhet och säger att jag kan bli bättre;)


Och det är men abslolut ingen tvekan när jag säger att det var jag och eliten som röja loss på stan ifredags. Så roligt. Nä bruttor. Det här blir fler ggr.


För att inte tala om det, nu smids planerna för helgen. Icchhhoo blir vi väl ett gäng bruttor  med barn och våran män.... GRILLA GRAILLA ! Gillar´t


Haft en vecka med jobb och jobb. Så roligt och komma ut och träffa folk igen. Saknar dock dom små hemma men det är extra roligt när som verkar ha sakna mammi lite ;)



Nu ska ja till diamanten och säga hej till henne. Keep be strong and them vi meet again. 



Ovido - Quiz & Flashcards