Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 11 april 2011

Av M - 11 april 2011 20:28

Så hemma, varit på ute och hunnit en sväng förbi mamma som bjuppade på kroppkakor och äppelkaka. Känner mig inte bara propp mätt utan jag lär ju rulla fram.


Rasmus som haft en heldag med mormor var glad och njöd när vi hämtade hem honom.


Sjäkv ha jag dansat en omgång med dammsugaren, rocka loss på badrummet och slappat i soffan men en massa skilda världar avsnitt. Jag och donnan somnade nog oxå till en stund.

Sen ha vi även haft fin besök på balkongen och solat en pytte stund.


Jag vill ha sommar nu, jag vill vara i stugan och sola mig brun och sommrig.


Sommar ä den bästa årstid.

Av M - 11 april 2011 10:31

Helt såld på serien, fatta att den kom 1996!

Enligt mig mycket bättre än båda rederiet och trekronor.

Dock är varuhuset fortfarande en klass för sig och mycket bättre än nån annan.

Jag förvånas över mig själv och att jag faktiskt kommer ihåg så mycket som jag faktiskt gör av den här tvåloperan. Jag var ju endå bara 10 år när den kom.

Men men, jag är som sagt fast och nu ska jag bara städa, boka tvätttid och fixa lunch!

Sen ska jag slänga mig i min för tok sköna sofa och slappa! Så skönt!


Rasmus är med mormor och Liv sover.


Ovido - Quiz & Flashcards