Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 2 april 2011

Av M - 2 april 2011 13:16

Jag fyller mina dagar med liv och inte mitt liv med dagar,

Och vet du vad lilla vän, jag njuter av varje min,.

Önskar alla kommer få uppleva detta nångång, dom SOM har upplevte det vet exakt vad jag prata om.

Det totalt gränslösa kärlek som finns, som växer för varje dag som går.

Just nu räcker det att titta på mina små, hela hjärtat explorderar.

Sen att så fort man titta på Liv får man ett leende tillbaka, och Rasmus kommer springade mot en och ropa mamma sen vill hoppa upp i knä och mysa. Tiden borde stå tilla!

Jag älskar verkligen att jag har möjligheten att få vara hemma med mina två.

Ingen kommer ge tillbaka den tid som går så vi ska maximera den till max med mys och kärlek!


 


 
  


Idag är det farbror J födelsedag och vi ska iväg på lite party sen. Jag har nyss slängt ihop en lite tårta, blev inte den vackraste tårta jag skådat men gud vilket mun*****.

Himelriket, inte för att skryta så där, man jag är rätt jvälda duktig på det här med tårter;)

Igår var vi på olles och åt mat, for hem och jag somnade i soffan strax efter "så ska det låta" hade börja. Vaknade strax innan midnatt och förflyttade mig till sängen.

Imorse när jag vaknade var jag smått förvirrad över att klockan var så mycket.

Alltså var det första gången som HELA familjen, inklusive Robban sov hela natten.

Så härligt. Sen att det var lördag och vi dukade upp till långfrukost gjorde ju inte att dagen ick en smäre start. Nä, in i duschen, skulle behövt slänga i en färg i mitt hår oxå.

Få se om vi hinner.


over and out!


Keep moving strong. Ba´så du vet!


Ovido - Quiz & Flashcards