Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 15 april 2011

Av M - 15 april 2011 18:04

Du ska vara den du är
Du ska vara den du är


Du är så vacker som du är
Å att du aldrig kan förstå det
Du är så rå mot dig själv (ah ah)
Ser allt som ingen annan ser
Och du kladdar mer och mer


Så så så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå


Du borde tänka mer på ditt inre
Blunda och känn efter hur, hur det är
Du, du bär på tvivel
Titta på mig och du ser dig som
Flickan med allt


Så så så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå


Så så så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå


Du ska vara den du är
Och inte vara som alla andra
Bara vara den du är
Bara vara den du är


Du är så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå


Du är så vacker utan spackel
Att du inte kan förstå
Ju mer du kladdar
Ju mer du sabbar
Slå dig fri och gå


Av M - 15 april 2011 15:00

Var på ultraljud igår  nej jag är inte gravid  igen.

Det var mitt inre som fick sig ett snabbt besök.

Fick se allt från njurarna till bukspottskörteln.

Ärligt talat så fattade jag inget av de han visade, men när han kom till gallan så såg jag själv med egna ögon att det var en hel kulpåse.

Så han konstaterade lite snabbt att det var över 20 st.

Men nu i eftermiddag ringde min läkare upp och nu ska jag tydligen bli opererad inom 3 mån.

Det är väl både och, samtidigt som våran vardag måste fungera här hemma och jag inte kan ligga en hel förmiddag i ett anfall. Nu ha jag väl bara haft fyra stora och några små.

Så jag och min kulpåse rullar väl vidare tills dess:)




Så idag har vi haft syrran på besök, sen åt vi lite lunch. Vi var en sväng på affären oxå och när jag kom hem hade R städat hela lägenheten. Hur underbar är inte han på en skala?

Snyggast, underbarast, tryggast och bara min min min min min !

Fått bra besked med posten och dessutom har jag fått LÖN idag.

Känns lite skumt men jag har ju haft semster under februari och mars så jag har ju inte jobbat på riktigt. Haha.

Sen ska gubben i väg en sväng, jag ska ge donnan en flaska och sen ska vi busa jag och Rasmus.

Till middag blr de nog en pastagryta med driverse grönsaker:)

Förbereeda middagen till imorrn med marrinaden. Grekisk pytt!

Sen ska jag gossa ner mig bland kuddarna i soffan och filmmysa.

Sen håller jag tummarna att  vi för en gångs skull lyckas hyra en bra film :)

(Robban är bäst på mycket men dock är hans filmsmak kass)


Ha en bra kväll ikväll alla där ute i cyberrymden!

Ovido - Quiz & Flashcards