Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 20 april 2011

Av M - 20 april 2011 23:46

Känner ni påsken på ingående? Jag är så jälva nöjd över dagen, allt har bara gått i raketfart idag. Hinner jag ens hoppa upp ur sängen förens det är dags och gå och sova igen.


Allt går i ett och det bästa av allt  är att jag njuter varje sekund av att vara mamma till Rasmus och Liv. Sambo till Robban. Dotter till mamma och pappa. Syster till Anna och en vän till mina vänner.


Jag är så tacksam över allt jag har, allt jag fått och att det är min framtid som kommer.


Jag kan påverka och skapa mitt liv tillammans med min familj.

Jag älskar att Rasmus lär sig nya saker hela tiden. Man blir så stolt.

Älskar oxå att Liv utvecklas i rasande fart. Att jag får sitt på första parket och vara med. Uppleva allt så nära, jag älskar att vara deras mamma. Dom är mitt allt.


Tänk er, jag är mamma nu. Mamma. Smaka på ordet. Jag är mamma, tvåbarns mamma.


Men idag fick jag lite tid med mig själv ( och diamanten) och gå en runda på stan.

Jag har klippt mig, äntligen har jag hittat och klippt mig i en frilla som är jag. Som är Marie. Slängde i lite färg oxå.

Skulle lägga ut en bild. Men jag tappade kameran i väggen. Så den sprack. Är väl kanske lite negativt i allt posetivt runt mig. Men det är ju bara en kamera.


Men vem vet var påskharen kommer med i helgen ;)


Sen shoppade jag loss. Kläder till mina små, så ,mycket fint det finns. Leggings, tunikor, t-shirts, shorts, linnen och sen köpte jag också smink till mig själv.


Hann även en runda i domsjö. Gungade gungbräda med E:) Nu säger jag tack och god natt.

Ovido - Quiz & Flashcards