Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av M - 26 juli 2011 22:08

Donnan charmade som vanligt alla, är riktigt riktgit nöjd över dopet.

Helt underbar dag med nära och kära.

Så nu är donnan döpt.

Helt fantastisk hur man med så små medel kan göra en dag att minnas för evigt.

Rasmus dop var också en sån dag som jag aldrig kommer glömma.

Finns mer höjdpunkter i deras liv så som  födelsen, dom första stegen, första svarsleendet och så vidare.


Bjuder på lite bilder.

Så roligt att dom börja bli så lika till utseendet, dock inte till sättet.

Fast både ha så glatt humör ;)

Mammas hjärtan!


  Donnans 6 månaders dag och prinsen 1,5 år( plus fem dagar).    Snyggaste grabben ever.   Hela familjen!   Min prins.   Prällen, donnan och miiaaoo... :)




 

Under helgen har även en mygga hittat ett mindre lämpligt ställe och bita mig på.

Helt omöjligt och klia på. Och ont som få gör det.

Även resten av min underbara kropp ha utsatts för detta elände. Myggbett.

Medcin och annat skit hjälper inte tt dugg.

Men jag ska väl vara glad att jag är sååååå  älskad av allt och alla;)

Ovido - Quiz & Flashcards