Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av M - 9 juli 2011 17:04

Lördagar, åh. En av topp tre dagarna på hela veckan. Så skönt när hela familjen är tillsammans.

Fast det är sanning med lite modifikation, vi hämtade barnen vid tolv. 

Prinsen kom springade med en vattenpistol som han fått av morfar och Liv sken upp som solen med den nya skallran han han köpt till henne.

Efter lunch drog vi ut till nätramarkanden, köpte lite marknadssaker och sen återvände vi till stugan då mamma/mormor hade bakat och till det serverade hon sommarsaft.

Nu är det sommar på riktigt, men värmen och allt.

Angående gårdagen...



Helt fantastisk kväll ute i skule, underbar mat. Tydligen hade jag väl lite för mycket mat så lite fik folja med hem och slängas i papperskorgen.

Men vi åt clubsandwich, kycklingsallad, rostbiffmackor med hemmagjord potatissallad.

Fem stjärnor om jag får säga det själv.

Dödade även en och annan mygg. ;)

Musiken var oxå fem stjärnor. Pernilla Andersson är så underbar, helt otroligt live.


Sen gick vi hand i hand efter landsvägen till Lisa. Jag och min älskade.

Jag och Robert, jag och Robert...



Men men nu ha jag fixat lite här hemma, fryser som ett djur.

Och ja, vi ska grilla snart. Jag älskar grillat.

Idag blir det fläskfilé, majs och svamp samt den hemma gjorda potatisallanden.

Jag är en pärla i köket;)





Ovido - Quiz & Flashcards