Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av M - 6 juli 2011 13:13

I have changed
I have changed
Just like you
Just like you


For how long
For how long
Must I wait
I know there's something wrong


Your concrete heart isn't beating
And I've tried to
Make it come alive


No shadows
Just red lights
Now I'm here to rescue you oh


Oh I'm still alive
I'm still alive
But can not apologize, no


Oh I'm still alive
I'm still alive
But can not apologize, no


So silent
No violence
But inside my head
So loud and clear


You're screaming
You're screaming


[ From: http://www.metrolyrics.com/still-alive-l...-lisa-miskovsky.html ]

Av M - 6 juli 2011 11:18

Lite inspererad av vad som ska komma skall.


Sen.... Man hör vad man vill höra.;)


Du säger tiden kommer aldrig mer igen
Vi sliter vägarna i jakt på sanningen
Jag missar tåget, hamnar snett och tänker sen
Och löven faller över Stockholm och mitt hem


Du säger: Jag ska aldrig lämna dig
Du ska aldrig nånsin se mig gå
Och om du ger din sorg till mig så kan jag bära den åt dig
Tills du orkar se två desperados som alltid ville mer


Dom säger närhet är nånting som har ett sätt
Som inte stämmer med fem varv runt jordklotet
Men vad vet dom som aldrig vågat något nån gång
Som gömmer ångest bakom murar och betong


Jag säger: Jag ska aldrig lämna dig
Du ska aldrig nånsin se mig gå
Och om du ger din sorg till mig så kan jag bära den åt dig
Tills du orkar se två desperados som alltid ville mer


Du slåss mot väderkvarnar och jag står här bredvid
Ooo, en señor Panza som ska ta varenda strid


Och säger: Jag ska aldrig lämna dig
Du ska aldrig nånsin se mig gå
Och om du ger din sorg till mig så kan jag bära den åt dig
Tills du orkar se


Jag ska aldrig lämna dig
Du ska aldrig nånsin se mig gå
Och om du ger din sorg till mig så kan jag bära den åt dig
Tills du orkar se två desperados som alltid ville mer
Två desperados som alltid ville mer

LetsSingIt - Your favorite Music Community
Ovido - Quiz & Flashcards