Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av M - 14 juli 2011 23:02

Nu ska jag bjuda på nått som jag själv aldrig trodde skulle hände mig.

I min vildaste fantasi skulle detta inte ens få existera...

( Och jag vet att jag stava som en kratta så jag undan ber vänligt och bestämt om komentarer om min stavning/ särskrivning)


Iaf så var jag på ett stort köpcenter, inte i den här staden men i en närliggande.

Skulle uträtta några ärenden och så jag går längs kassalinjen.

Är på detta ställe rätt många kassor så jag går där i godan ro.

Helt utan varningn försvinner mina fötter. Bara pladask faller jag i golvet.

Jag sitter senare på rumpan på mindre än en microsek.

Tittar bakom, gubben sakar bara på huvudet.

  

Jag känner min tå bulta och jag lyfter på skon. Där ligger en mosad banan!

Pinsamt nooooonting....


Detta mina läsare är bara nått som händer på film eller serietidningar.


Men det här inlägget hoppas jag att ni oxå får sova gott.

Hej och hå. Natti natt..


Ovido - Quiz & Flashcards