Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av M - 8 juli 2011 20:52

Picknick med min älskade, Pernilla Andersson och god mat. Kan livet bli bättre?

 
Av M - 8 juli 2011 14:10

Testade bara om det funkade, en bild på mammas prinsessa när hon var 3 mån.

Av M - 8 juli 2011 14:03

Utan förlorare finns inga vinnare.


Tänk på den du ;)

Av M - 8 juli 2011 12:03

Livet är fantstisk gåva. Alla borde få må så bra som jag gör.

Även om jag oxå har mina upp och nedgångar. Så är det mest på topp.




Min son ha varit helt underbar den här morgonen, gosat, myst och busat om vart annat.

Han är solen som lyser upp mitt liv.

Donnan oxå, hon ha sovit små stunder och mellan dom ha hon tittar upp och skrattat varje gång mina ögon tittat på den vackraste tjejen i världen.


Annars ha vi fixat och trixat för ikväll. Vi ska på picknic, jag och min andra hälft.

Lyssna på bl.a  Jack Vreeswijk, Pernilla Andersson och Lisa Miskovsky

Längtar!



          

Så nu packar vi för övernattningen hos mormor och morfar för dom två små.

Är så tacksam för att dom verkligen alltid ställer upp och hjälper oss. Tack.


Igår( läs;som alla andra kvällar)  var det kvällsdopp med eliten,

alltid lite finare och lite bättre.

Så härligt det är, bara vara en stund. Jag gillar verkligen mina tjejer.



Nä om man skulle göra nån nytta, skitsamma. Lär väl aldrig hinna det jag sak än då ;)



















Ovido - Quiz & Flashcards