Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av M - 7 juli 2011 16:36

Kära läsare?


Vi ha redan lämnat juni och gått in i juli. Tiden springer i väg, vet knappt vart den tar vägen.

Helt klart är det att jag älskar vajre min av mitt liv.

Min familj, Robban och barnen. Mina föräldar och min syster.

Mina vänner, eliten. Lite finare och lite bättre;)


Vad ha vi gjort sen sist då?


Vi hänger på våran egen beach, våran aldeless egna sandstrand med flytbrygga och flotte.

Utsikten är underbar, solnedgångarna är fantasiska.

Just därför min dotter ska få sitt namn på denna underbara plats.


Annars planerar vi dop för fullt, vi ha varit på några utflykter runt om i vårt hem.

Den i söndags uppskattades nog av hela familjen.

Med matsäck och mongolisk buffe/kinabuffé samt ett besök på budplaneten.


Sen kommer det bara mer ord och ord ur prinsen. Han hade en ganska tuff juni månad men nu är han på gång. Allt går i raket fart. Han är så snabblärd och duktig. Mammas kille.


Donnan är den gladaste tjej jag träffat.

Skrattar så hon skriker ut ett tjut så fort nån prata med henne. Min (stora) donna!


           

Nä. Nu är grillen igång och jag ska förberreda det sista.

Ja, vi grilla ofta. Men jag tycker inte att man ska stå inne under sommaren.





Av M - 7 juli 2011 16:35

Snart så...


Ovido - Quiz & Flashcards