Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg under juni 2011

Av M - 11 juni 2011 12:57

Allvarligt, jag älskar sommaren. Det är då balkongdörrar öpnnas och folk kryper ut ur vintervilan. Men nån måtta får det vara, förr hade jag inte brytt mig .

Nu se jag på barnen att dom tycker det är jobbigt med värmen.

Men tur att läggan är sval och att vi ha införskaffat oss en pool.

Plus att jag ha en kompis med starka lungor som nästan orkade blåsa upp poolen åt mig, tack gumman;) 


Idag är det jag och barnens dag, vet inte alls vad vi ska hitta på då pappa R ska bort ikväll.

Kanske krypa upp i soffan och titta på en film, ;)

VI får se.


Nä nu kalla Liv på mig, hej hå:)


 

Av M - 10 juni 2011 00:21

Eliten- lite bättre och lite finare än alla andra..


 

Av M - 9 juni 2011 08:56

Idag är dagen som jag ska gör allt för att förbättra något med mig själv.

Framsteg kallas det, sen ska jag funderar på vad jag vill göra med mitt liv.

Vad jag vill göra när jag blir stor ;)


Nä, känner ni inte fin väderet som hänger i luften?

Grillning i efter middag, fin besök av eliten.


Hela morgonen har vi springit runt här, busat. Lekt och myst.

Min barn är lätt dom finaste ;)




Livet kunde inte vara bättre än det är just nu!


Kärlek till er!


Pss.. Vi var på lekparken och jag smsparkerade, glömde sen gå in och fixa smsfaktrura.

Så nu får jag för 34 min bus betala hela 33kr. Men det är värt varje kr och busa med min prins.


Av M - 8 juni 2011 15:52

Nu är vi hemma, upppackade, tvätthögen utplånad och längeheten stor städad.

Ha fixat uteplatsen, blommor, bord och allt annat runt om.

Så jävla najs. Helt crazy, hur fint det blev.




Veckan borta, herre men gud vad varmt det varit. Värsta sommarvärmen.

Klagar inte, inte så men kan säga ett det blev nog en chock för hela familjen.

Från si så där väder till  riktigt sol och sommar.  Bara på någon timmes bilfärd.

Barnen var så duktiga hela resan, är så imponerad av dom.

Vi gjorde många stopp efter vägen, passar mig perfekt för jag vill ha första fika pausen redan efter bjästa;)


Men så roligt/galet och trevlig veckan varit.

Jag lovar er att jag har träffat två av jorden finaste männsikor.

Så mycket kärlek, så mycket glädje och det kändes som om man hade känt dom hela livet.

Underbar människor.  Önskar att fler hade lika stor och varmt hjärta som dom.

Kunna glädjas för andra männsikor  istället för att missunna ;) 


 

För att inte tala om lägenheten, vilket place!

Lätt att jag och Robban ska bo så när vi bli gammla.


Annars hälsade vi på folk, shoppade, åt god mat. Bästa var mongolisk buffe.

Vi åt och vi åt. Så grymt gott.


Men men det var då.


Idag har jag och Rasmus rockat loss, köpte nya datahögtalare åt min älskade igår.

Så nu kan även jag och Ramsus skaka lite rumpa.

Donnan höll flaskan för första gången igår, det är helt otroligt stolt man bli som mamma man blir varje gång dom gör nått. Min lilla lilla Donna och min stora prins.

Mammas hjärta bankar hårt för er.

Bilder från idag:)


   

Liv och hennes kompis E;)Söt tjejerna ;)

 



Nä, nu ska jag göra nått annat. Have a very nice day ;)


Av M - 4 juni 2011 16:30

Här är det full fart från morgon till kväll.


Härliga männikor, god mat och jag i topp form.


Kan inte ha det bättre, psss. Jag har oxå fått allt jag önskar plus lite till.

Det ni ;)



Av M - 1 juni 2011 07:08

Fy så hräligt och veta att vi är på g, på g och fara på våran första tripp den här sommaren.

Det blir fler;)


Adjös min vänner.


men bara för ATT jag kan och är så bra så bjuder ja på bilder på mig och min familj ;)                            

Ovido - Quiz & Flashcards