Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av M - 16 juni 2011 07:14

Uppe med tuppen.


Haft morgonmys i sängen med mina små, storstäda badrummet, renbädda sängarna, packat, kört i gång tvätten samt legat och latat mig i soffan.

Hur ska denna dag sluta. Sjukt effektiv är jag idag. Känner jag iaf.


Ska senare ge köket en rejäl omgång.

Sen ska väl Robban åka till mamma med all packning vi ska för att sova där över helgen.

Jag ska nämnligen jobba och Robban ska följa med pappa till fjälls.

Så mamma erbjöd sig att passa barnen medan jag är på jobbet och eftersom dom bor mitt i stan så tänkte vi att det var enklast om vi sovde där allihopa ;)


Men men, ovissentligen egentligen.


Så i helgen ska jag bara vara med min mamma och vi ska förhoppningsvis se HELA säsong skilda världar två. Jag är helt såld på serien. Älskar 90-tal.


Undra om jag ska börja säka klassiska 90-tals möbler nu när vi flyttar. Inreda i 90-talsstil och färg. Ska nog googla i eftermiddag om detta. Humm.. ;)


Funderade lite till efter det jag skrev igår.


Vem ha tagit sig rätten att dömma andra? Inte jag och inte du.

I min ständiga strävan att försöka förbättra mig själv är det mitt nästa stora projekt.

Ska göra ett seriöst försök, få se hur det landar.

Kanske jag  kan ändra mitt beetennde angånde mina fördommar, åsikter och antaganden.

Spännande. ;)  Dom lever får se.


Vad kom min energi ifrån? Så sjukt glad och effektiv känner jag mig idag. Keep going strong;)


 


Uppdatera


Ha glömt och berätta att prinsen Rasmus K fick sin första öroninflamation i lördags.

Så det blev penicillin!

Men han är super duktig. Så stolt över han ;) Min lilla prins.


Prinssessan vände sig nästan igår , btw.


Men kan inte annat än att vara glad och lycklig över dom två små.


Hej och hå. Lev och må!


Ovido - Quiz & Flashcards