Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av M - 17 juni 2011 09:16

Idag är det fredag och vi görs oss i ording för att dra ner en sväng på stan. Så skönt och slippa passa bussar utan bara kan ta en prommis ner. :) Love it.


Annars plöjde jag och mamma igenom några avsnitt skilda världar igår. La oss i tid och nu på morgonen när hon gick på jobbet ha vi härja runt här.

Ska väl äta lite mellis och klä på oss. Stan här kommer vi !


Sen du är inte värd min enegri men faktiskt så tycker jag att DU börja bli lite tjatig.

Fjantigt, du är så pinsam.

Dumt och använda ditt riktiga namn. Då skille du iaf visa att du stog för vad du tyckte.

Fegis!

Skaffa dig en riktig sysselsätting istället, bara ett tips.

För uppenbarligen kan du ju inte ha mycket liv om du nu måste intressera dig så sjukt mycket i mitt. Som du egentligen inte vett ett dugg om.

Du gav mig iaf ett gott skratt! haha!



Ovido - Quiz & Flashcards