Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av M - 15 juni 2011 22:15

"Allt är inte som det ser ut att vara och det som syns kanske inte är allt"


Jag har åsikter, alla har någon åsikt om saker man kanske inte borde ha åsikter om.

Nått man egentligen inte vet ett dugg om, men MAN tror sig veta.

Det är männskligt.

Jag själv ha kommit på mig massavis med ggr om mina fördommar,  tankar och åsikter.

senast idag. SOM jag inte borde ha/haft.

Nästan så jag skäms ibland. För ofta(läs; alltid) är det inte ens så verkligehten ser ut.

Men deeet är och kommer alltid vara tillåtet och fela. Frågan är vad man gör åt det sen?

Om man försöker bättra sig , iaf gör ett vettigt försök.


Det är vad jag försöker göra varje dag, inte allid som jag lyckas.

Men jag törs lova att så länge man försöker ändra sig finns det hopp .

Av M - 15 juni 2011 21:57

Finns inte så mycket och berätta. Och bilder säger mer än ord.

Sen om man omger sig med folk som ger bra energier och glädje så finns inge ord.


Här kommer bilderna... :) Från dom senaste veckorna.


  Min stora kärlek. Han är mannen med stor H i mitt liv. Jag älskar dig.


 

Min två barn som jag har fått äran att vara mamma till. Älskar er så hårt, så mycket.


  W och Liv. Sötaste brudarna.


    Min stora kille.  Här är det ooop å happa ( Upp och hoppa, handiga Manny;))


  Sommar, när man kan äta ute;)



Ovido - Quiz & Flashcards