Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av M - 2 augusti 2012 23:13

Älskat ta ego bilder nu. Är inne i en period med mycket tankar och funderingar om jag verkligen var sp dör fet förut och att ingen talade om det. För själv såg jag lika mycket då som jag se idag. Just ingenting . Då måste jag ställa mig framför spegeln och ta ego bilder ;) Och då se jag en viss skillnad;)

Av M - 2 augusti 2012 23:12

Älskat ta ego bilder nu. Är inne i en period med mycket tankar och funderingar om jag verkligen var sp dör fet förut och att ingen talade om det. För själv såg jag lika mycket då som jag se idag. Just ingenting . Då måste jag ställa mig framför spegeln och ta ego bilder ;) Och då se jag en viss skillnad;)

Av M - 2 augusti 2012 07:00

6 månader efter op är 49 kilo och 105 vm mindre (mage, lår och så vidare)

Ovido - Quiz & Flashcards