Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 19 december 2011

Av M - 19 december 2011 23:30

Här sitter jag, söta, rara och underbara jag;)

Som en stjärna ska jag klarna och tindra.

Jag ha friheten nu mera i form av ett rosa plastkort. Jag kan inte i ord säga hur skönt det är att ha friheten!

Att ta mig dit jag vill, när jag vill bara FÖR att!


Fick även ett grymt besked i onsdags, så nu är det verkligen bara att tuta och köra.

Skönt med folk som ställer upp och verkligen finns när man verkligen behöver,  inge mot krav. Bara är.


Annars sitter jag fortfarande i jobbakläderna, ha haft fullt upp sen jag sluta.

Nu är iaf det mesta planeringen planerad, inköpslistan fixad och julkorten skriven!

Lite mer snö och julen är varmt välkommen även i år!



Sen är det snart ett nytt år, som jag lovar jag ska kicka i gång som en sjuhelvetes jälva år.

Det året ingen kommer glömma!

För 2012 kommer bli mitt år ;)


Nä nu väntar sängen, ska gå och titta till mina barn. Är så lycklig lottade som fått äran att vara deras mamma!

Hej hå!




Ovido - Quiz & Flashcards