Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 13 december 2011

Av M - 13 december 2011 16:47

Puzzelbitarna ramla sakta med säkert på plats. Det finns inget som stoppa mig. Inget, inte ens du;)

Konstigt  att när det såg så mörkt ut vände det och jag kom igen, på mer än ett sätt. Jag gillar läget.

Inte över och inte under,  bara ärden jag föddes till att vara, stjärnan.


Jag ha en massa projekt, det största och första är julen. Finns ingen högtid som jag älskar och hata så mycket på samma gång.

Men nu när snön kom i förra veckan så börja julstämingen komma. Ha nu julgardiner och stjärnor/adventsstakar i varje fönster.

Bakat dom flesta kakor och så blir det jobb hela nästa vecka. Så måste sätta mig och planera vad som ska inhandlas tiill julafton då vi ska vara här. Livs första jul och Rasmus andra. tiden går så fort. 

Ett år sen väntade vi Liv och Rasmus blir överröst med julklappar från allt och alla. Julstamäningen infann sig då till max.

Resten av julhelgen iår ska precis som förra året spenderas i stugan. Bästa platsen på jorden.

Tystnade och lugnet där går inte och beskriva i ord.


Annars blir det IKEA och Birsta imorrn, familje utflykt.


Bjuppa på mina små stoltheter, bilder från dagens lussie firande då vi varit hemma hos mormor och sen morfars jobb.

Charmade alla. Precis som vanligt.


     




Ovido - Quiz & Flashcards