Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 7 december 2011

Av M - 7 december 2011 15:09

Jag ha tagit körkortet, kan ni tänka er. Jag ha tagit det. Såååå det så!

I torsdags, alltså den 1 december så klarade jag uppkörningen och blev således med körkort.

Helt otrolig känsla, jag var så glad och jag grät.  Pappa kom och hämtade och jag bara grät. Trodde aldrig jag skulle klara det.

Allt gick så snabbt,  men jag är så glad. Måste typ nya mig i armen för att förstå att det är sant och inte en dröm!

 Jag fixade det,  kan ju säga att det är bara början på vad som komma skall!

Wow. Nu är jag/Robban/familjen på g, ha så mycket projekt och drömmar vi ska hinna fixa.


Hämtade ut det igår med, en rosa platkort men min BILD och mitt NAMN på.


I helgen, bara för att jag kunde så åkte jag vill Björna och köpte mjölk. Bara för att JAG just kunde.


Nä nu ska jag slänga mig i duschen, klä på mig.


FÖR JAG SKA HÄMTA SYRRAN. WÖPP WÖPP!

Ovido - Quiz & Flashcards