Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av M - 29 juli 2012 22:20

Vilken familj jag har. Vi ha bott på fint hotell, ätit god mat och bara varit. Djurparken och karusellerna var succé, lika så järnvägs museumet. Dessutom kunde jag, jag åka alla karuseller med min son vilket inte hade gått förra året. Det är en sån känsla. Lite shopping fick vi in oxå. Jag hittade en kjol och linne i storlek 40/42. Sån himla mäktig känsla, från 58/56 förra året på min födelsedag. Jag är så glad att jag fått en sån här möjlighet. Ni ana inte;)

Bjuder på bilder på bilder, säger mer än ord.

Av M - 29 juli 2012 22:20

Vilken familj jag har. Vi ha bott på fint hotell, ätit god mat och bara varit. Djurparken och karusellerna var succé, lika så järnvägs museumet. Dessutom kunde jag, jag åka alla karuseller med min son vilket inte hade gått förra året. Det är en sån känsla. Lite shopping fick vi in oxå. Jag hittade en kjol och linne i storlek 40/42. Sån himla mäktig känsla, från 58/56 förra året på min födelsedag. Jag är så glad att jag fått en sån här möjlighet. Ni ana inte;)

Bjuder på bilder på bilder, säger mer än ord.

Ovido - Quiz & Flashcards