Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av M - 23 juli 2012 20:53

Av M - 23 juli 2012 18:27

Här är resultatet och det smakade minst lika gott som jag hade trott, om inte bättre;)

Av M - 23 juli 2012 16:34

Nu är pappan i familjen hemma efter en veckas jobb. Det är Donnans dopdag idag och jag och R ha våran års dag imorgon. Det firas.

Tyvärr fick R dra en tand efter lunch och kan tyvärr inte äta.

Men iaf serveras oxfilé och västerbottensbåtat, till det både beasåsen och rödvinsåse gjorda från grunden. Sjukt goda;)

Sen tänkte jag att vi skulle hyra en film när dom små somnat med lire gida ostar och kex. Få väl se om R få hålla sig till yougurt idag;)

Apprå på min sov morgon imorse så vaknade dom små kl 3! Sen dess ha vi haft soffhäng, mysmorgon och busat en massa hela dagen. Skönt med ledig dagar så här i början av veckan. Bara två pass kvar sen bli det ledigt i FEM sköna dagar, hela familjen.

Ovido - Quiz & Flashcards