Mitt nya älskade liv!

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Veckan sista dag!

Av M - 19 februari 2012 09:42

Wow!


Igår var  vi upp till Umeå en tripp, busplaneten härjades det som aldrig förr. Rasmus och Liv bara älskar att vara där, personligt gillar jag det bättre än knasiga kojan eller Leos lekland.


Sen drog jag och syrran ut i stormen på pilen och shoppade loss. Barnen fick varsina uppsättningar var diverse kläder.

Rasmus går i grönt och Liv i rosa. Riktigt nöjd, efter det krånglade vi oss in med bussen till stan.

Så gick vi en rund där, men hittade ingen av intresse. Känns rätt dumt och köpa kläder när jag förhoppningsvis inte kan ha det så länge till ;)

Efter tog vi nästa buss ut till min morbror och min kusin som bjuppade på middag. Riktigt gott oxå.

Sen återvände vi hem med en glad sambo, nöjda barn och en sjukt och galet utmattad syster :)



Så vad händer idag då, ha nyss plockat upp här hemma eftersom det kommer några som evetuellt vill flytta hit så vi får flytta till våran nya lägenhet, en gata upp : ) 

J kommer och hjälper mig tapetsera och det kommer bli jätte fint.

Ha börja fundera på en soffa oxå.

Torslanda big ha jag ju trånat efter hur länge som helst, men nu vet jag inte riktigt om jag vill ha den.

Det är ju en djungel med valbarheter och varianter.

En svart soffa vill jag ha, för resten i vrummet ska gå i vitt.

Sen ska jag kolla på den bästa förvaringskombinationen till R och Liv. till deras sovrum.



Nå klä på sig och gå ut och gå en sväng, fått skön runtin på det nu.  Det är så skönt med en prommis. :)


Nä ut och i väg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 februari 2013 17:57

Det är många blandade känslor. Jag är jävligt stolt över min resa under det här året. Innerst inne. Dock svårt och ta emot all beröm och fina kommentarer som haglar in. All uppmärksamhet som kommer. Visst finns det folk som tyck det är fusk och v...

Av M - 13 februari 2013 05:02

När sömnen inte riktigt räcker till och kraften och energin måste egentligen infinna sig så kommer detta bli en lång dag. Jobbig tror jag, extremt jobbig utan sömn. Men jag får väl bara samla ihop mina super krafter och köra på. Imorgon bli det Sun...

Av M - 12 februari 2013 07:20

Idag blir det jobb, R åker i väg som vanligt och mamma hämta kidsen på dagis. Sen bli det massa fasta på själva fettisdagen. Ska ta prover inför fredag fastande imorgon bitti. Nervös ja. Kommer proverna visa att jag lever ett bättre och hälsosam...

Av M - 11 februari 2013 18:56

På ett år är jag 70,2 kg lättare och förbannat jävla snygg tänker jag inte ta mer skit. Jag vet att jag nu vad jag vill, hur jag ska komma dit och ingen kan stoppa mig:) See you bitch! ...

Av M - 2 november 2012 10:37

Lät att döma svårt att titta I din spegel varje kväll Låtsas att det finns en mening Med ditt meningslösa gnäll Hit men inte längre Du vrider och du vänder Jag vet du snackar mest massa skit Om sånt du tror dig veta Om mitt och ditt och dig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards