Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av M - 9 februari 2012 20:19

Kan verkligen egentligen inte skylla på nått på  min dåliga närvaro och uppdatering. Men jag ha haft rätt mycket på det personliga planen. Mycket som förändras runt mig, både i nutid och framåt så kommer det bli stora förändringar!


Den största ha iof redan varit, för ca 7 dagar sen genom gick jag en gastric by pass. Mår efter omständigheter rätt bra.

Lever just nu ganska mycket med tiden som styr mitt/vårt liv. Ha en mat och sovklocka alá skalman!

Men börja lära mig mer och mer om mig själv. Var jag klara och inte. Hur mycket jag ska äta och när.

Det är en otroligt resa. En fantastisk möjlighet att ha ett verktyg som gör det möjligt att få ett lättare liv.


Jag ha sen flytstarten 2012-01-05 tappat hela 15,2 kg idag 2012-02-09.....

Sedan invägningen i september är det ca 20 kg.

Det känns vill jag lova, jag ska ta vara på den här möjligheten.

Jag ha en massa delmål. Mitt första ha jag redan passerat. Jag kan ha min svarta kläning.

Jeansen är det lite kvar på men det är inte mycket.


Min största dröm är att kunna springa igen, eller leka på knasiga kojan med barnen.

Gunga eller kanske testa rida på en häst. Inget är omöjligt. :)



Ovido - Quiz & Flashcards