Mitt nya älskade liv!

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Helg igen!

Av M - 17 februari 2012 19:02

Gud vad tiden springer iväg:)


Redan fredag igen, tycker det lixom är helg blir måndag och pang! Är det fredag igen.

Maten funkar kanon, jag ha börjat med puréer nu även testat äta "vanlig" mat. Men man måste tugga noga.

Ha kommit igång med motionen oxå, igår tog jag och L en runda runt sjön.

Och idag gick vi hela familjen hem från stan.


Älskar verkligen vintern när den är som bäst. Strålande sol och glittrande snö.


Vad ha hänt sen förra veckan då?


Inskolningen på förskolan går galant, vi ha varit ute i stugan och grilla korv och åkt en massa pulka min son och jag.

Vi ha stillat shoppingtarmen en aningen och ladda om för en shoppingdag imorrn.

Ha en hel del jag vill ha, måste köpa och ska ha.


Annars ha livet rulla på,  så på onsdag börja allvaret på riktigt.

Jag på schema, R på schema och barn på förskola.

En ny vardag med nya möjligheter.


Jag älskar detta år, så mycket möjligheter och så mycket förväntningar på att det här året kommer bli ett bra år.


Jag har min barn, jag ha min sambo och jag ha mina föräldrar och lillasyster.

Ett otroligt gäng fina människor runt mig och en massa drömmar. En framtid:)



Btw, barnen. Liv går efter väggar eller med hjälp av saker runt här i lägenheten, hon till och med stå upp helt själv i långa stunder men dom där första stegen väntar vi med spänning på och Rasmus prata som aldrig förr. Det är helt otroligt vad det kommer meningar från denna mannen. Inte rent med fullt förståligt och förstår man inte förklara han.


Idag ha vi ätit god mat, haft levande ljus och en massa mys. Så nu vänta min man på mig i soffan.

Det bli en massa mys, en film och levande ljus för oss.

Plus en tidig kväll för imorrn gör vi Ume!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 februari 2013 17:57

Det är många blandade känslor. Jag är jävligt stolt över min resa under det här året. Innerst inne. Dock svårt och ta emot all beröm och fina kommentarer som haglar in. All uppmärksamhet som kommer. Visst finns det folk som tyck det är fusk och v...

Av M - 13 februari 2013 05:02

När sömnen inte riktigt räcker till och kraften och energin måste egentligen infinna sig så kommer detta bli en lång dag. Jobbig tror jag, extremt jobbig utan sömn. Men jag får väl bara samla ihop mina super krafter och köra på. Imorgon bli det Sun...

Av M - 12 februari 2013 07:20

Idag blir det jobb, R åker i väg som vanligt och mamma hämta kidsen på dagis. Sen bli det massa fasta på själva fettisdagen. Ska ta prover inför fredag fastande imorgon bitti. Nervös ja. Kommer proverna visa att jag lever ett bättre och hälsosam...

Av M - 11 februari 2013 18:56

På ett år är jag 70,2 kg lättare och förbannat jävla snygg tänker jag inte ta mer skit. Jag vet att jag nu vad jag vill, hur jag ska komma dit och ingen kan stoppa mig:) See you bitch! ...

Av M - 2 november 2012 10:37

Lät att döma svårt att titta I din spegel varje kväll Låtsas att det finns en mening Med ditt meningslösa gnäll Hit men inte längre Du vrider och du vänder Jag vet du snackar mest massa skit Om sånt du tror dig veta Om mitt och ditt och dig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards