Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg under september 2012

Av M - 27 september 2012 13:21

61 kg på ett år. Helt otroligt.
Från ca 147 till dagens 86. Cirkus.
Så sjukt nöjd med mitt nya liv, min familj och allt annat runt om.

Av M - 21 september 2012 20:37

Av M - 21 september 2012 20:36

Nu är vi här igen. Uppsala.
Denna gång med nått som jag hellre kunna snabbspola förbi.
Även om det var väldigt fint och väl organiserat så är det tungt.
R livade uppstämmningen så mitt i all sorg kom skratten vilket jag vet farmor skulle ha uppskattat.
Nu ha vi sagt hej då till farmor och bu ha hon på riktigt flyttat till solen. Rasmus skickade upp nyckel idag <3

Av M - 13 september 2012 18:51

Efter lyckad dag kan det inte bli annat än succé till middag.

Av M - 11 september 2012 06:55

Minus 60 kg på ett år.
Minus 55 kg sedan op.
Från BMI på över 50 till dagens 29, vilket i praktiken betyder från extrem fetma till överviktig.
Det är jag nu. Jag kan handla nästan vad jag vill i klädesväg.
Har svårt att se det själv bara. Allt sitt fel. Se ju fortfarande enorm ut i spegel. Men då hjälper ego pixen.

Har ett omvänt problem, förut såg jag inte när kläderna var för små. Nu se jag inte när dom är förstöra;)

Av M - 2 september 2012 22:42

Nu ha vi efter en film i soffan lagt oss i sängen. För en vecka sedan hade jag ingen aning om att den gångna veckan skulle bli en av som tyngsta i nutiden. Hade jag vetat det hade jag nog inte klivit upp förra måndagen. Faktiskt.


Tur att jag ha två barn som lyser upp tillvaron<3

Ovido - Quiz & Flashcards