Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 24 april 2012

Av M - 24 april 2012 19:35

Städar som en galning nere i gamal lägenheten och det går som en dans, tog alla 16 fönster idag, eller där ljög jag. Jag tog tre förra gången jag var ned men jag tog resten idag. Hade varit lite enklare och skrivit 13 istället;) Wöpp Wöpp!


Men vilken skillnad det är jämfört med sist vi flyttade, då hatade jag krypa runt på alla fyra. Orkade knappt rest mig upp från golvet och allt annat. Iof var ja ju ganska nyopererad då, men ändå. Nu slänger jag mig upp och ned från glovet. Utan problem, springer upp och ned för trappen med allt som ska hit och det som ska slängas. Det blir en massa gratismotion, det gillas skarpt.


Annars ha min samob anlänt hem efter femdagars jobb, Liv som ha tjata sen i lördags släppte genast kvällsvällning och slängde sig i sin fars armar. Sen dög jag inte alls. SÅ när som små skatterna somnat så ska jag ta lite soffhäng med honom, uppskatta att han är hemma. Som vi saknat honom <3


Annars händer det väl inte så mycket mer än att det finns nog mer åsikter än männsikor i denna värld, synd bara att det är så få som ha nått vettigt och komma med ;) Så fixa du ditt så ska du nog se att jag fixa mitt också ;)


Tjing ling...

Ovido - Quiz & Flashcards