Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av M - 14 mars 2011 23:05

Jag är tame fn bäst, snygg, underbarast, finast, gladast, ödmjukast, världens bästa mamma och allmänbildad.

Finns ingen som mig, just jag är unik. Speciell. Precis dom du ;)


Sen finns det dom som är allt det där och lite till. Går inte och ta på, bara är. 

Snygg,underbarast, finast, gladast, ödmjukast, världens bästa mamma och riktigt allmänbildad.


Det är bruttan HAR stort B. Och nu tänker du att det här är ett sånt där hyllnings inlägg som alla andra fjortisbrudar skriver till varandra. Och vet du vad, jag skiter i vad du tycker.

För denna brud önskar alla att dom hade i sin telefonbok, alla önskar att dom kunde ringa henne när dom är i stort behov och prata.

Vi prata inte varje dag, inte ens varje vecka.

Men jag vet att jag alltid kan ringa och det svara nån på andra sidan.


Hur våra vägar möttes är inte det viktiga utan det viktigaste att jag fått en vän för livet.

Det du, det är grejer det;)

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards