Mitt nya älskade liv!

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Så mycket kärlek.

Av M - 21 november 2011 21:06

Så mycket kärlek, mellan mig och R. Efter ett riktigt riktigt tungt år. Men allt som hört till så kan jag bara säga att ingen gör mig så stark som R.  Ingen får mig och känna mig lika trygg som min älskade. Min riddare.


Som vi kämpat, med och motgångar. Upp och nedför. Fram och tillbaka. Besked hit och besked dit. Inget som blev som vi tänkt.

Samtidigt så finns det saker som blivit bättre än vad vi trott och saker som inte blivit riktigt som vi förväntat oss.

Det har inte varit lätt. Men vi ha, efter mycket om och men alltid somnat i famnen på varandra.

Tryggt, stabilt och helt underbart.

För ja, vi ha bråkat.

X kom fram till och och underade om mitt liv verkligen var så rosen rött som jag vill ge sken av.  Både ja och nej.

Vi bråkar, vi tjafsar och vi ha disskutioner.  Skulle nog tycka det vore konstigt om vi tyckte lika hela tiden om allt!


R ha börja  jobba nu. Erkänner att sängen är tom och stor. det är tråkigt och vissa dagar är saknade större än andra.

Men då kommer det där smset. Det är lilla medelandet om att han tänker på oss/mig.( Nej, han kan inte ringa. Dålig mottagning.)


I torsdag var jag på stan och gjorde lite små ärenden. Fick jag ett mms. Min alla mina tre. Det var så mycket kärlek i bilden.

Ha tittat på den säkert hundre ggr. Blir lika varm varje gång.


Annars rullar vårat liv på i en grym fart. Vet inte alls var tiden tagit vägen. Herre gud. Snart jul.


Barnen växer med raketfart. 22 mån respektive 10 mån. Herre gud, dom fyller snart år.

Julklapparna är snart färdiga, iaf i mitt huvud. Det gäller ju att hitta något till födelsedagen oxå. Men ja tror vi ha någorlunda koll.


Resten av familjen är klar. Ska beställa såna där fotokalendrar. Måste bara välja foto. Det är en svår grej.


Sen kommer vi till julbaket. Herre min ge. Måste nog baka peppakakor, lussiekatter och bondkakkor i helgen.

Jobbar ju oxå,men med lite planering få sixa sig allt.


Kommer kliva på shcema i vår oxå. Spännande! Längtar lite tillbaka. Få en vardag. För det är X3 dagar kvar tills ja ska börja jobba, barnen på dagis.


Men men, Nu ha ja lyft lite med er, rörigt. Gegggigt inlägg. Men läs inte mer om det strör dig:P


Lev och må!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 15 februari 2013 17:57

Det är många blandade känslor. Jag är jävligt stolt över min resa under det här året. Innerst inne. Dock svårt och ta emot all beröm och fina kommentarer som haglar in. All uppmärksamhet som kommer. Visst finns det folk som tyck det är fusk och v...

Av M - 13 februari 2013 05:02

När sömnen inte riktigt räcker till och kraften och energin måste egentligen infinna sig så kommer detta bli en lång dag. Jobbig tror jag, extremt jobbig utan sömn. Men jag får väl bara samla ihop mina super krafter och köra på. Imorgon bli det Sun...

Av M - 12 februari 2013 07:20

Idag blir det jobb, R åker i väg som vanligt och mamma hämta kidsen på dagis. Sen bli det massa fasta på själva fettisdagen. Ska ta prover inför fredag fastande imorgon bitti. Nervös ja. Kommer proverna visa att jag lever ett bättre och hälsosam...

Av M - 11 februari 2013 18:56

På ett år är jag 70,2 kg lättare och förbannat jävla snygg tänker jag inte ta mer skit. Jag vet att jag nu vad jag vill, hur jag ska komma dit och ingen kan stoppa mig:) See you bitch! ...

Av M - 2 november 2012 10:37

Lät att döma svårt att titta I din spegel varje kväll Låtsas att det finns en mening Med ditt meningslösa gnäll Hit men inte längre Du vrider och du vänder Jag vet du snackar mest massa skit Om sånt du tror dig veta Om mitt och ditt och dig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards