Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 12 september 2010

Av M - 12 september 2010 20:11

Igår blev en ganska lyckad dag som från sprängade huvudvärk till en underbar middag med min syster och moster och hennes familj. Den nya släktplågan- TACOS,


Sen hade ja bakat en alldeless för torr kladdkaka. Fast den gick ner iaf.


Efteråt somnade jag i soffan, minns knappt hur jag tog mig till sängen.


Och min lilla kille tog sovmorgon så idag ha vi haft besök, myst och haft en riktigt slösöndag.

Gubben och jag åt krovstroganoff till middag och nu åkte chipsskålen fram.

Tänkte väl krypa upp i soffan med han och bara njuta av söndagen innan en ny vecka kommer.


Tisdag är dagen då vi byter vecka, tiden bara springer i väg! Snart har vi två <3





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards