Mitt nya älskade liv!

Alla inlägg den 25 november 2010

Av M - 25 november 2010 07:54

Nu åker vi, känns som om vi gör Sverige på två veckor. Förra veckan var vi i Uppsala, träffade släkten och shoppade loss.


Ramalade dessutom och slog mig riktigt illa, så måste jag ta de lungt. Fast det är svårt. Har ju bara ramla två gånger dom sista veckorna, men de är svårt när man har en pris som snart går.


Eller på väg att börja gå iaf. Man blir ju lite smått stolt när dom gör såna framsteg, man blir tame f*n stolt över allt han gör.


OCH jag skäms inte över det.


Hur som helst ska vi nu åka till Skellefteå, ska få träffa I.

Som  om jag saknar henne, skulle lätte vilja ha henne närmare. Det klaffade direkt, har henne och tacka för mycket.


 Nu packa och dra. Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards